14 d’abril, 2006

Al cotxe

Meravellats i una mica espantats per lo precipitat de tot plegat ens n’anem cap al cotxe. Ens n’adonem que no veníem gens preparats perquè tenim el maleter ple de coses, així que el primer que fem és condicionar un espai amb unes tovalloles per que en Pirata s’hi acomodi. Per sort el cotxe ve preparat per poder baixar el respatller dels seients del darrere i que el gos no quedi tancat del tot. Tanmateix decideixo asseure’m darrere agafant l’espantat animal pel collar per a que no es mogui ni destorbi el meu company que va al volant.

En Pirata ensuma i està molt inquiet, sua com una regadora pel nas i la llengua, deixant-nos bavejades a mi i la tovallola que té a sota. El meu company obre les finestres per a que ens entri aire fresc; sembla que en Pirata tingui tota la intenció de saltar seguint la corrent d’aire, però el tinc fermament agafat i li vaig parlant tota la estona per a que es calmi.

Al cap de pocs quilòmetres trobem una botiga al poble de Sant Jordi Desvalls on venen de tot i és obert tot l’any. Comprem un xampú desparassitador per gossos perquè va molt brut i necessita un bany amb urgència.

Fem la resta de camí fins a Girona amb el gos una mica més calmat, sembla que està tan estressat que s’ha donat per vençut i s’ajeu al meu costat rendit.